byebye

Åsa har dragit hem till Stockholm idag och Lotta drar hem till Öjebyn imorgon. Hann inte umgås med dom så mycket, men hann i alla fall kolla film med dom i fredags och tog en milkshake med dom idag :) Annars så har jag umgått rätt mycket med Linn ihelg (:
Gick inte på jobbet i lördags och tur var ju de för fick feber en timma efter de jag skulle ha börjat. Tog en Ipren och mådde bättre ca en timma efter jag hade tagit den. Men har sovit dåligt hela helgen, tror de beror på att jag är så förkyld..
Nu sitter jag och kollar Sex and the city, är rätt trött med de känns som att jag inte kommer somna på ett bra tag... Tankarna snurrar och jag känner mig förvirrad. Hojjhojjhojj..
Ska ta och kolla lite mer tv och sen försöka somna. Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0