Dagar kommer och går

De 2 senaste dagarna har varit väldigt jobbiga och jag är säker på att de kommer hålla i sig ett tag till.. Men de känns som att man är på väg mot bättre tider, fast man kan ju aldrig vara säker :b Jag försöker så gott jag kan att vara min egen lyckas smed.
Nu sitter jag på jobbet, fick öpnna och de är ju fint :) Ganska lugnt och skönt så här på morgonen och när man slutar kl 15 så har man ju massor med tid att göra saker. Får se vad som händer ikväll. Om Åsa inte ska ut så pratade vi om att kolla film, sen så färgade jag inte Linns hår igår. Hon hann bara färga mitt.
Jag har gjort lite blonda slingor, köpte en ljusbrun färg också som även de skulle bli slingor men får se om de blir att använda den :P Blev rätt nöjd så här.
Nu ska jag göra lite nytta. Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0