Freedag

Igår så hade jag en riktigt bra dag. For och fikade med Emma och Linn, for och sola, gjorde fransmanikyr på mig själv (som inte blev så bra menmen), for och träna, blev toppad av Linn och tog de bara lugnt restan av kvällen :)
Idag när jag var på stan hittade jag en väldigt fin jacka som jag bara måste ha, men den kostar 2500.. Men mina kära föräldrar gav mig 1000 kr så den kan bli min! :D Tacktacktack!!! Så imorgon far jag och hämtar den.
Nu väntar jag på att Linn ska höra av sig. Det är tänkt att vi ska hitta på nå, typ köra lite bil och skjutsa hennes arbetkamrater om de behöver de (: Men hon verkar ha rätt kul fast hon är nykter på firmafesten, så hon kanske fastnar där. Då lär jag ju bara vara hemma och tråka om nu någon inte mitt i allt ringer mig och vill ha skjuts, men de händer i princip aldrig :b Alla kanske har hört om när jag körde ner i diket och vågar inte åka med mig ;D
Har inte så mycket mer att skriva.. 
Puss /Alex ♥

I want to break free

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0