Jahapp..

Blev att jobba extra den här veckan också. Ska jobba idag från 15 till 22 och på torsdag samma tider, sen som vanligt på fredag och lördag :P Bra att man får tjäna ihop lite pengar, men man kan ju inte känna för de varje dag ;b
Annars har jag inte gjort ett skit.. Sonny tvättade av bilen här eftersom han ska byta den och då hjälpte jag till. Sen har jag bara hunnit duscha och fixa till mig inför jobbet.
Har varit på ett väldigt jobbigt humör de senaste dagarna, är som så irriterad på allt och vill helst vara i fred :P Och här i huset är det ju alltid någon hemma (; Men det kan ju vara trevligt många gånger också.
Imorgon blir de nog att fara med Linn och Daniel och hälsa på Chrille och Martina i Hakkas :) Annars så har jag ingen aning vad som händer och sker just imorgon.
Nu måste jag käka lite och sen dra på jobbet. Puss /Alex ♥


En härlig lite "somrig" låt :) Gillar texten på nå vis också ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0