Jobbjobbjobb

Har jobbat extra igår och idag :P Så jobbar jag resten av veckan och typ 2 veckor efter de. Men det är inte bara långa dagar som tur är :) Hoppas mina knän håller när jag ska jobba hela sommaren, får ju som lätt ont i dom.. Men tror de kan bli bättre också om jag kommer igång med träningen.
Blir väl inte att göra något speciellt resten av kvällen. Sonny skulle väl kanske komma förbi efter han har slutat.
Så mitt liv kommer se rätt tråkigt ut ett tag framöver ;P Skriver väl om det händer nå spännande. Tro de eller ej, men de är inte alltid så spännande att jobba på ok (;
Nu ska jag fortasätta ladda upp bilder på facebooken från valborg och sen slår jag nog igång tvn och ligger i sängen och myser. Puss /Alex ♥



Hittade den här låtet på en cd-skiva som var i bilen när jag köpte den av Linn. Har som börja tycka om den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0