Mysss

Igår hade jag en riktigt rolig kväll :) Linn och Robbe kom och hämta upp mig och så for vi på El&Krafts firmafest. Vilket härligt gäng alltså haha. Jag och Linn fick då skjutsa hela kvällen och när vi inte hade någon att skjutsa så snurrade vi bara på stan och delade på en pizza (:
Ikväll blir de nog att jag far och kollar film hos Linn och Daniel.
Nu ska jag, mamma och pappa grilla. Mums! Det blir väl jag som får sköta grillningen och det brukar ju bli gott när jag gör det ;) Så blir de potatisgratäng till. Funderar om jag ska göra egen grönpepparsås också. Åh jag börjar bli väldigt hungrig nu ^^
Till veckan som kommer börjar semesterschemat så nu blir det att jobba en hel del. Fast såg att jag hade rätt fina dagar, inte många sena kvällar har jag för mig :)
Så mycket mer hade jag inte på hjärtat..
Puss /Alex ♥



Tycker den här låten är fin, gillar texten (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0