Sammanfattning

De finns säker några som inte har hunnit med i mitt liv de senaste veckorna, så här kommer en kort sammanfattning:

Jag och Sonny bodde i en etta
Vi fick en tvåa på Kilen
Efter ett tag flyttade jag hem till mina föräldrar
Det tog slut mellan mig och Sonny
Jag har fått en etta här i Kullen som jag får i augusti
Jag och Sonny försöker vara vänner
Och jag jobbar heltid under sommaren

Det var en kompis till mig som sa att om någon som inte känner mig skulle läsa min blogg så skulle inte den personen fatta så mycket. Så därför skriver jag ut det så här. Inte för att jag tror att jag kommer få så många fler nya läsare men kan tänka mig att dom som inte läser den så ofta inte heller hänger med riktigt.

Jag är i en period i mitt liv vars jag känner att jag måste börja göra saker för min egen skull, bara ha så roligt som möjligt. Jag är en person som trivs ensam och det kan bli lite för mycket att bo ihop med någon. Jag behöver tid för mig själv, nu i alla fall..

Annars så har jag bakat en tårta åt mamma och bara umgåtts med henne hittills idag. Vet inte vad som händer resten av dagen, har som inget planerat.. Kanske bara tar de lugnt och kollar en film med mamma ikväll. Får se helt enkelt :)

Puss /Alex ♥

Kommentarer
Postat av: hannah

jag gillar dig jätte mycket

2010-05-30 @ 17:35:10
Postat av: Sandra

Hoppas du vet att, efter alla år nu, jag finns kvar här om det är något :)

2010-05-31 @ 17:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0