Sex and the city

Sitter i sängen och kollar sex and the city. Älskar verkligen den serien :) Den är som så kul och stämmer rätt bra på de flesta människor.
Ikväll har jag jobbat, annars har jag inte hunnit göra så mycket. Är ju hundvakt som vanligt när Sonny är på jobbet, så for till Sonnys lägenhet, promenerade med Sigge, klippte hans klor och friserade honom lite :) Sen for jag och Sonny på Jysk så hjälpte jag honom välja ett bord och stolar till hans balkong.
Imorgon blir de nog att fara och fika med Linn när hon har lunch, rasta Sigge och sen vara hemma tills jobbet börjar. Får se vad som händer nästa helg för jag jobbar inte då :) Något roligt måste jag göra i alla fall!
Förresten, har ju glömt bort att skiva att jag har fått en lägenhet :D En litenliten etta med stor potential (; Perfekt för mig eftersom den är liten, billig och i kullen. Många tänker "hur fan kan man bo i kullen?!" men när man har bott här sen liten så är det rätt fint och man uppskattar de på ett helt annat sätt.
Nu börjar Jims värld så ska kolla de för det är en annan serie jag gillar ;)
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0