Smärta

De var ett tag sen jag skrev, har som inte haft tid. Har ju hållt på att flytta in i den nya lägenheten som är klar nu. Måste säga att det blev riktigt fint.
Men ändå ligger jag här hemma hos mamma och pappa i min gamla säng... Det känns som att jag inte vet vars jag har mig själv, känner mig som så borttappad.. Och ingen förstår så bra som mamma, jag kan verkligen prata med henne om allt. Jag behöver som vara för mig själv ett tag, ta hand om mig själv och förstå alla känslor jag känner på en och samma gång.
Men främst vill jag ta hand om min mamma. Hon har så ont i kroppen just nu och hon behöver min hjälp även om hon inte skulle säga det till mig. Jag ser hur hon lider och de ger mig viljan att finnas där hela tiden.
Många ser nog det här som ett alldelsens för privat inlägg, men man ska väl kunna skriva om sitt liv i både bra och dåliga dagar? Att skriva av sig hur saker och ting ligger till och vad man känner är nog väldigt hälsosamt, för mig i alla fall. Det är lite som att prata med någon som bara lyssnar och förstår.
Har en känsla av att jag kommer få det svårt att sova, men de ska nog gå bra. Har Akilles här som ligger och håller mig sällskap :) 
Imorgon ska jag och ta bort stygnen på Stumpan hos veterinären. Hon tycker nog att det kommer bli skönt eftersom de är vassa trådar som sticker henne hela tiden :b Sen får man se vad som händer.
Ska försöka sova nu. Puss /Alex ♥


En så jävla bra låt alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0