Solsolsol

Jag vill ha SOL!!!! Men de regnar ju bara.. Så for och sola lite på Sun Boutique ;) Eller hur de nu stavas :b Blev rätt brun men nu råkade jag ut för dom där förbannade vita fläckarna som man kan få ibland. Vojjvojj...
Ska jobba extra idag så börjar kl 14 och slutar 22. Tror jag jobbar med Ninni till kl 18 men sen vet jag inte. Kan ju hända att jag är själv också. Fast det känns ju inte så farligt nå mer (:
Imorgon ska jag också jobba extra med då är det jag som öppnar så börjar redan 5.45. Kan bli lite tugnt med tanke på att man har jobbat kväll dan innan :P Annars vet jag inte vad som händer och sker imorgon, som vanligt.
Nu måste jag i alla fall gör mig i ordning till jobbet, måste hinna duscha och fixa mig. Ska prova min nya maskara som jag köpte idag innan jag for jag sola :) hihi. Hoppas den är bra för den var dyr!
Puss /Alex ♥



Jag älskar verkligen den här låten! Måste ta och lyssna igenom deras cdskivor här någon dag för det var väldigt länge sen jag gjorde det. Man har ju som minnen till dessa låtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0