Vojjvojj

Idag har jag haft en riktigt stressig dag och jag som trodde att jag hade så mycket tid :P Började med att jag for till Sonny för att promenera med honom och Sigge, vilket vi gjorde. Sen så visade jag Sonny hur tvättmaskiner fungerar ;b Sen for jag och handla med mamma och Linn, så slutade det med att jag hämtade pizza med Linn och Daniel. Plötsligt hade hag väldigt lite tid för att hänga upp tvätt, duscha, fixa mig, rasta sigge, lämna hyrfilmen och vara i tid till jobbet. Tur att jag har mamma som hjälpte mig med sigge och filmen :)
Annars så har jag kollat hajar som Hajar och provat nya marabou polka som var väldigt god (: Nu tänkte jag väl sova men kände mig plötsligt inte så trött :P Och de är fortfarande inge bra på tvn.. Kollar just nu Otämjt & oklippt på Animal Planet men tror att jag redan har sett dom här klippen :b Får väl mysa med stumpan istället och vänta tills John Blund kommer ;b
Puss /Alex ♥


Det är inte så illa som det ser ut ;) Jag gillar en del i den här låten, för att höra de måste man spola fram till ca 4:25 och lyssna till 5.45. Ni behöver inte vara orolig att jag har blivit någon deppig männsika som lyssnar på satanistmusik ( händer bara ibland om de är nå bra (; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0