Beautiful morning

Grattis på mig! :D Nu är jag vuxen eller något.. Ingen tonåring hur som helst ;)
En perfekt dag att fylla år på, varmt och soligt ute. WONDERFUL!
Haft en jäkla fin morgon med bland annat en morgonfika på Nyfiket med snälla Charlotta som bjöd, fick även en present av henne :) En tavla som jag bara älskar, verkligen fin och min stil! Hoppas jag får två till hihi i en snar framtid, annars får jag försöka fixa de själv på nå vis :) Sen blev det halvkropps-massage på Spa4You som jag fick i present förra året, så det var som dags att utnyttja den ;P
Nu ska jag ta mig en dusch sen börja fixa med allt med alla tårtor, fikabröd osv.
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0