....

Är som så glad och nere på samma gång.. Tur att man har sina solstrålar i denna mörka period ♥. Hur skulle man annars orka... Bara att ta nya tag :)
Sitter och kollar Grey's anatomy och grubblar över min dåliga ekonomi. Vill bara att de ska vända så man hade sluppit oroa sig för det ett tag.. Tur att man har fått jobba lite fler timmar nu på senste :)
Har egentligen inte så mycket att skriva. Hade en en bra födelsedag med trevligt sällskap och väldigt fina presenter, tack allesammans :) Annars så har jag typ blivit allergisk mot min lilla gulliga katt och mina kära föräldrar vägrar ta hand om henne, kul! Så vet inte vad jag ska göra.. Måste ta ett allergiprov som vårdcentralen inte vill att jag ska göra och är jag verkligen allergisk så måste jag hitta ett hem åt henne. Vilket inte är det enklaste, vill ju som hitta någon som jag känner som kan ta hand om henne i såna fall...
Nå väl, jag ska återgå till mitt tvtittande :P
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0