Ledigvecka :D

Nu har man en heeeeel vecka av ledighet att se fram emot! :D Hade ju behövt dom dagarna men man kan ju inte låta bli att tycka att de är skönt. Sen så kan jag ju ändå inte jobba den här helgen (:
För övrigt leker livet och jag känner mig lycklig :) Så nu väntar jag på bakslaget som alltid lyckas hitta mig när jag är som gladast.. Men man vet aldrig, den kanske håller sig borta den här gången :b Hoppas!
Helgen har varit helt okej :) Mös med Linn på fredagen efter jobbet, sov över där och så. I lördags blev de lite party, vi hade kul men de hade kunnat vara bättre. Konstigt och mycket folk på krogen.. Kvällen slutade rätt tidigt, men mig gör det inget :) Nu längtar jag till fredag för då drar jag och Linn till Luleå för att kolla idol och bara ha kul!
Nu är jag hos mor och far och håller på att fixa lite ny musik till min bil. Hoppas bara att jag hittar skrivor och ett bränningsprogram. För får jag inte en skiva med lite ny musik till bilen blir jag galen ;P Är så jävla less på den jag har där nu..
Så nu ska jag fortsätta här med mitt fixande :)
Puss /Alex ♥

Fick förresten höra ihelg att den här låten "är jag" haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0