Life gose on

Gårdagen slutade mycket bättre än vad den började. Hoppet har i alla fall tänds igen :) Men vad som än händer i mitt liv, vilka motgångar jag än får möta så life gose on! Tur är att jag har mina underbara vänner som jag känner verkligen finns där för mig. Och ni ska veta att vad som än händer så kommer jag alltid finnas här för er också. Love you all! :)
Ikväll blir det att jobba, blir väl kanske att bara fara hem efter de och sova eller något i den stilen.. Fredag blir de jobb från 12-22, vet inte om man hittar på nå efter de.. Lördag skulle jag och Linn ta en lyxfrukost och fara på stan och så, sen jobb 18-22 och sen har jag ingen aning :) Söndag är jag ledig och så ska jag i alla fall hjälpa Linn att göra smörgåstårta, sen så får man se vad som händer och sker :)
Nu ska jag ta en dusch och sen umgås med min Charlotta :D
Puss /Alex ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0