Upp och ner, ner och upp

Dagarna känns lite galna känslomässigt och det händer som så mycket runt i kring allt. Men idag är jag på ett toppen humör och jag tänker inte låta något störa det :) Sätter man en bra inställning till allt så känns allting så mycket enklare och man blir gladare!
Igår hade jag verkligen en skit dag tills jag kom hem från jobbet. Gick över till min nya granne Anna och kollade hur hon hade de och så var ju Lotta och Anton där plus en massa andra trevliga människor :) Mycket trevligt! Sen följde jag med Lotta och Anton till dom och kolla lite tv. Sen var de dags att att fara och sova och mysa lite :)
Idag har jag ju varit och testa på att jobba på mitt tredje jobb. Det är på Dannes Gatukök och chefen sa att jag var som gjord för att jobba där haha ;) Så får se då. Kan få en tjänst på 75% där till.. Om de var mars eller maj, sen får man se vilka som ska jobba kvar osv.
På ca tre timmar blir de jobb på OK.. Känns tugnt eftersom jag har varit på Dannes redan, men jag får stå ut! Efter jobbet vet jag inte vad som händer och sker.. Hade suttit fint med ett glas vin menmen ;) Är ju ledig imorgon så kanske man tar sig ett glas eller två, men känns ju lite roligre om man får sällskap.
Nu ska jag duscha och fixa mig lite, sen blir det väl att fara hem till mor och far och sno lite mat.
Puss /Alex ♥



Typ världens bästa låt! Looooooove it!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0