Blir galen..

Jag har så många känslor som bubblar upp inom mig så jag håller på att bli galen! Jag är glad och känner mig sprallig, men ändå frustrerad och irriterad. Är super less på vissa människor och kan inte få nog av andra. För det mesta känner jag att livet leker och i vissa stunder vill jag bara skjuta skallen av mig. Men så kanske det är för alla mer eller mindre någon gång :)
Idag har jag i alla fall haft en trevlig morgon. For till Linn när jag vaknade. Vi gjorde väldigt goda toast, sen hade vi lite andra godsaker och så kollade Sex And the City 2 (: När jag kom därifrån slängde jag igång en tvätt.
Nu funderar jag på att gå till mamma och göra en cd-skiva till bilen eftersom jag är less på alla jag har i där.. Snart ska man ju på jobbet så måste skynda mig om jag ska hinna med allt jag har tänkt göra :P
Förresten hade jag det jävligt roligt i fredags när jag och mina homies for ut, en perfekt kväll/natt måste jag säga :)
Nu ska jag kila!
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0