De sista timmarna

Snart lämnar jag tonåren bakom mig och blir en vuxen kvinna, eller så inte ;) Men man kan ju ge det ett försök. Tror jag ska bli vuxen först när jag fyller 25.. Det låter väl bra :D Så men andra ord fyller jag år imorgon. Glöm inte att säga grattis ;)
Det har varit en bra helg måste jag säga, lugn och skönt men framförallt mysig. Lite tråkigt bara att man har jobbat, men de är ju inget nytt. Nästa helg blir det nog lite mer håll i gång ;P I alla fall på lördag, på fredag jobbar jag ju.
Nu ska jag hoppa i duschen för Linn ska ta och klippa mig på ett tag. Sen kanske man måste fara och handla lite och kanske baka nå till imorgon. Tur som jag har vela Linn baka morotskaka och nå chokladrutor åt mig, tack Linn! :D
Nå men nu ska jag sätta fart..
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0