En bra dag

Idag när jag vaknade gick jag till mamma och pappa och åt frukost, sen gick jag och mamma och promenerade med hunden ett bra tag. Sen så for vi tillbaka och drack kaffe och åt en bulla, så kom min moster Kicki dit och surra med oss ett tag. Sen var det dags att fara till Vicky för att snacka om LR och jag bestämde mig för att jag också skulle börja med det. Sen for jag hem och då kom Conny och Fagge med en film och lite onyttigheter, så kollade vi den och så bestämde vi att vi skulle se en till, en bättre och den var jäkla kul. How to Make Love to a Woman, rekommenderar den starkt ;)
Imorgon ska jag nog träna, fara med mamma och pappa på stan och kolla på lite grejer, käka med Linn, fara på dansträningen och sen vet jag inte riktigt vad det blir.. Ska bli så kul att börja dansa igen :) Hoppas jag inte missar allt för mycket pga jobb bara.
På torsdag ska jag jobba extra från 16-22 så då blir det väl inte att göra desto mer. Helgen är jag ledig för en gångs skull och då har jag pratat med Linn om att hitta på nå och Vicky tyckte att jag skulle följa med ut. Så får se då :)
Nu ska jag klättra upp i min säng och sova lite. Godnatt!
Puss /Alex ♥

har färgat håret mörkt

Mitt nya jag
, fast det är lite mer röd/lila än vad det ser ut att vara på bilden (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0