Fullt upp

Jag glömmer ju typ bort att skriva hela tiden, har som så mycket att tänka på :P Har jobbar så mycket nu dom här två veckorna som varit. Jobba förmiddag i onsdags, 12timmars igår osv :) Känns bra att veta att man kommer ha lite mer pengar nästa månad, fast då börjar de ju bli dags att julhandla..
Har fått mina grejer från LR nu, måste bara hämta ut dom. Så vill ni köpa lite smink och andra saker så är de bara att ni kontaktar mig ;) Säljer allt mellan parfym och kosttillskott. Och vill ni själv börja sälja och tjäna en slant så kan ni också höra av er till mig :)
Idag så har jag och Linn varit och promenerat, så gick jag till mamma så beställde vi tårtor och så, nu sitter jag bara här hemma och tar de lugnt, kollar lite Grey's Anatomy. Ska snart hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning för jobbet så man slipper göra de i sista minuten.
Tror jag ska lyssna lite musik nu. Ha en bra helg! :) Det ska jag i alla fall. Nästa helg blir det party bara så ni vet ;)
Puss /Alex



Så bra grupp! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0