Hojjfifan...

Loggade in på min internetbank idag och så fick jag se vad jag ska få i lön. Det var inte kul kan jag säga.. Hur fan ska jag klara mig på 4500 kr när jag är 1000 kr minus redan, hyra på ca 2300, facket och a-kassa på 400, elen på 500, bilen på ca 1700, sista avbetalningen på datorn på 1800, över 1000 när jag ska börja med LR, Luleå resan med Linn vars tåbiljetterna ska betalas och min andel på hotellrummet på ca 500, plus en massa andra små utgifter här och där...
Jag som har varit nere ett tag och började just känna mig mycket gladare för en liten stund.. FAN!
Känner för att skjuta mig i skallen, dränka mig i någon bäck, hänga mig i något träd....
Var ledsen och ringde mamma och säger bara det, det är tur att jag har så underbara föräldrar. Dom ställer alltid upp och stöttar en, men då vet dom ju hur jag kämpar också. Söker jobb hit och dit men inte fan får man något.. Har en plan och hoppas den går i verket.
Nå men nu ska jag käka en macka, sen måste jag sova. Börjar 10 imorgon och slutar 22, tolvtimmars med andra ord. Då får man i alla fall ihop några timmar.. Godnatt.
Puss /Alex ♥

De här fick mig på lite bättre humör. Tänkte att ni som läst också behöver nå som gör er glad efter mitt depressiva inlägg.





Finns de nå som gör en mer glad än när en gullig gunge skrattar eller gör gulliga grimaser? ;D Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0