Ojdå..

Har nästan glömt bort att jag har en blogg ;) De har inte hänt så mycket egentligen..
I lördags så umgicks jag med Linn H på dan och så skulle jag umgås med Linn N på kvällen, men jag fastnde som på El&Krafts frima fest. Så kvällen slutade med att jag och Linn H partajade med hennes arbetskamrater :) Det blev en helt galen kväll, väldigt roligt hade vi måste jag säga! Lite för många blåmärken så här efteråt, men de var värt de. För inte är de ofta man far omkring med kontorsstolar och racar ;) Blev inge krog eftersom de var en jävla kö, så vi for till David istället och fortsatte partaja och inte var vi nå lugnare där inte. Hoppas man får komma fler gånger på deras firma fester :D
Nu längtar jag till November.. Fyller ju 20 den 1, så de blir att fira mig den 6 på Helloween och den 12 far jag och Linn H till Luleå för att kolla Idol hihi :) Händer säkert nå annat skoj också.
Nu ska jag bara ta de lugnt, kolla tv och så. Imorgon blir det väl att träna, handla lite och sen får man se :P
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0