Speak the words I want to hear, to make my demons run

Jag var väldigt säker på att det var torsdag idag, jag har liksom sagt till folk att jag jobbar idag och stressat som tusan för att hinna göra saker. Så säger Linn när vi är på Alanya och käkar, när jag är som mest stressad, att det bara är onsdag. Och inte trodde jag henne, höll nästan på att övertyga henne om  att de var torsdag, så kollade jag kalendern i mobilen och såg att hon hade minsann rätt ;P Roligt om jag hade farit på jobbet så hade dom bara "vafan gör du här" haha.
Annars så har jag bara hämtat min kamera från Expert, hämtat ut min och Linns biljetter, varit och träna, varit med Linn till Robbe och hälsat på, sen bara suttit här hemma och degat :) Ska kolla lite Dirty Sanchez sen blir det sängen.
Imorgon blir det väl att inte göra så mycket mer än att jobba.. Fara och träna någon gång innan jobbet kanske. Börjar bli less på att inte ha något att göra, fast de stör mig inte lika mycket som förut (: Man börjar väl bli van.
Nu säger jag Godnatt.
Puss /Alex ♥



Lovely :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0