The darkness holding me tightly, Until the sun rises up

Jag vet inte vad det tog åt mig.. Känner bara PANG! SLATT...
Att flytta till Luleå i 7 månader kanske inte hade varit så dumt trots allt. Jag får spåna vidare på det och skulle man nu lyckas få ett fast jobb här så blir det ju inte av. Men det är ju knappast troligt att man skulle få de :b Fast då är de ju de att man måste hitta ett jobb i Luleå..
Idag så har jag inte hunnit med så mycket. For till Lotta och Anton när jag vakna, var hemma ett tag, for och jobba, sen blev de att jag, Lotta och Anton kolla film men Lotta somna så då ides jag inte stanna och kolla klart filmen. Och nu sitter jag här...
Man får se vad morgondagen bjuder på, blir väl i alla fall att träna lite och jobba lite.
Nu ska jag kolla tv, sen krama min katt som bara den så hon inte vill anfalla mig sen när jag sover..
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0