Upside down

Hade en bra dag igår trots att jag jobbade 12timmars :) Skjustade lite folk, kollade film och mös som bara den. Hipps vipps så var klockan sex på morgonen, jag som var så trött och tänkte sova direkt efter jobbet ;P Morgonen började bra, blev lite konstig, men slutade bra också. Insåg ett och annat.. Vilket är bra.
Men nu är ett av mina problem löst hur som helst, ett stort problem som jag borde ha gjort något åt för länge sen :b Känner mig lättad även om jag inte "löste" de direkt.. Nu är det som det är och de är bäst så här.
Det är det tur att man har bra vänner och de känns som att jag bara får fler och fler, vilket är toppen :) Har som saknat ett socialt liv liksom. Gillar ju att träffa nya människor och vara där vars det är mycket folk, även om jag är lite blyg ;P
Ska jobba imorgon också, från 8:45 till 17:00. Känns lite tugnt nu, men kommer säkert gå bra och så får man tänka PENGAR! Och det är ju något som jag verkligen behöver nu som ni kanske vet ; )
Nu ska jag kolla Paradise Hotel, sen duscha och sen soooooova..
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0