Oj voj..

Idag har jag inte gjort ett skit måste jag säga. Jag har bara varit hemma hela dan förutom när jag får på OK en snabb sväng för att köpa lite glass haha. Känner mig lite... lite... jag hittar inte ordet riktigt, men ni förstår säkert ;) Funderar på att diska bort de lilla jag har i diskhon innan jag går och lägger mig så är de bortgjort.
Både igår och idag har jag sovit typ till tre på dan.. Lite ångest får man ju, men igår hann jag i alla fall laga middag, så var Linn här och käka, så kollade vi Twilight och käkade kladdkaka :)
Imorgon måste jag på Expert och hämta min kamera hur som helst, så ska jag hämta ut min och Linns biljett, så ska väl jag, Linn och typ Daniel fara till Robbe och kolla in hans nya kök (: Sen får man se vad dagen bjuder på. Ska försöka hinna med att träna också!
Nå men nu ska jag diska och sen blir det att klättra upp i sängen.
Puss /Alex ♥



En så himla fin låt måste jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0