12 November ;)

Idag har jag haft fredagsmys med Linn :) Daniel gjorde oss sällskap efter ett tag och då blev det filmtittande.
Igår kväll efter jobbet började jag kolla Idolavsnitt jag har missat och det slutatde med att jag satt och kollade i tre timmar ;) Så kom jag på en asbra present till Linn nu när hon fyller 20 den 21 september, jag och hon ska till Luleå den 12 november och kolla Idol! :D Jag var ju så klart tvungen att höra med henne om hon vela för annars hade man ju bara kastat pengarna i sjön, men hon vela så nu har jag bokat biljetter. Blir nog att sova på hotell över natten och de är ju nice för då kan man ju ta någon cider och så där ;D Åsa ska också vara med på den presenten men eftersom hon är i Stockholm och det blir lite för dyrt för mig och Linn att åka dit, så blir det att bara jag och Linn åker till Luleå. Men det blir nog askul!
Imorgon  blir det att fara och fira att Sandra Landström fyller 20 :) Hon ska ha lokalfest så blir nog jäkla roligt, kul att jag fick komma (: Jag ska ha på mig mina nya pumps som jag köpte i Bulgarien, leggins, ett vitt linne, kavaj och ett "radband". Längtar ^^ Jag, Linn, Danne och Robbe tror jag ska börja hemma hos Linn och Danne, sen bär det av till festen.
Linn ska även färga mitt hår imorgon på dan. Blir att göra några blonda slingor så jag får bort lite av utväxten. Hoppas det blir bra. Vill ju inte bli för ljust och vill som ändå ha kvar utväxten :) Bara göra det lite jämnare och så man får bort "randen".
Nånå, ska väl sitta här framför datorn ett tag till och lyssna lite musik. Så blir det väl att kolla tv ett tag.. Sen blir det att sova lite så man orkar med morgondagen ;) Nattinatti!
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0