Att fara eller att icke fara, de är frågan!

Jag funderar på att fara ut på fredag men jag har hållt på och krångla så jäkla mycket på den senaste tiden på jobbet, om jag kan börja tidigare och byta dagar hit och dit pga födelsedagar osv.. Tror inte att de uppskattas, så funderar på att skita i det och kanske vara chaufför istället. Fast samtidigt så tror jag att de skulle vara väldigt roligt att fara ut.. Får klura på det ett tag till :)
Idag har jag tränat, hjälp Linn med att sortera papper på firman, kollat Idol och diskat värsta stora disken som jag har samlat på mig. Nu ska jag bara slöa resten av kvällen/natten :) Kanske man slår igång en film.
Imorgon blir de att träna och mest troligt kolla en film med Linn som vi hade tänkt se idag men de hann vi inte göra. Annars vet jag inte (:
Nå men nu ska jag kila..
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0