Heeeej

Då var man hemma igen. Först kändes de skönt, men nu känns de inte så bra längre.. Jag har som inge kul här ensam i min lägenhet. Tror det är där felet sitter. Menmen, man vänjer väl så småning om. Man har ju inte varit ensam knappt en sekund i en vecka :P
Bulgarien var underbart :) Lite regn men annars bra. God mat, bra shopping och trevligt har vi haft de även om vi har haft olika åsikter. Nästa gång far jag inte med någon som är över 50+ och helst med människor som inte röker ;b Har varit en passiv rökare väldigt intensivt den här veckan, nästan så jag mådde lite illa dom första dagarna. För där får man ju röka inomhus..
Tänkte ta och lägga upp lite bilder imorgon för mamma har kameran och måste göra det där eftersom jag har mobilt bredband som man laddar :P
Snart börjar Idol och det ska bli kul :) Det är något som jag alltid följer, eller försöker i alla fall. Blir väl att dra fram Ben&Jerry's och mysa här ensam. Har ju köpt lite godis också ^^ Imorgon blir det definitivt att träna och försöka vara lite hälsosam framföver haha. Har bara ätit och ätit en hel vecka och nyttigt har det inte varit ;D
Nånå, nu ska jag återgå till mitt tv-tittande..
Puss /Alex ♥



När jag hör den här låten kommer jag tänka tillbaka på när vi var i Bulgarien, den spelades typ hela tiden :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

jag kommer ju på fredag!:D

2010-09-07 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0