I'm not alone 'cause the tv's on yeah

Nå idag har jag inte gjort så mycket. Vaknat i tid, promenerade med mor och Akilles, käka middag hos mor och far, for på expert med far, bakat ananaspaj, varit hos Linn & Danne och käkat bullar och kolla Idol. Nu sitter jag bara här hemma framför datorn och har tvn igång så där i bakrunden..
Fick till och med bullar av Linn :) Nå är de jäkla gott med hembakta bullar måste jag säga. Imorgon blir det att mumsa i mig pajen! Fast Linn skulle nog hjälpa mig och så kanske man får mer besök, slår på en panna Gevalia så får man ju se ;) Hehe. Så måste man ju bara se Idol imorgon också.
Sen så undrar ju jag varför man alltid vill ha de man inte riktigt kan få... Så irriterande! Det spelar ingen roll om det handlar om en pizza när statoil har hunnit stänga, armbandet man inte har råd att köpa eller killen som först verkade vara intresserad men sen tappa intresset eller som är liiite upptagen. Men det kanske är just därför man vill ha det så mycket..? Någon som har ett svar på detta? ;b
Nånå, nu tänkte jag ta och läsa lite bloggar själv hära. Godnatt!
Puss /Alex ♥



En låt jag lyssnade på mycket förut :)


Kommentarer
Postat av: Emma Hägg

därför att om man inte kan få det så har man aldrig någon chans att hinna tröttna på det heller och då tror man att det är mycket bättre än vad det är. och om man ändå skulle lyckas få det så upptäcker man alltid att det inte var lika bra som man trodde för att man har byggt upp enorma förväntningar eftersom det var så otillgängligt i början =)

2010-09-16 @ 21:40:53
Postat av: alex

det är mycket möjligt att det är precis så ;) men det kan ju hända också att det är lika bra som man trodde att det skulle vara, om man nu har tur :D fast det händer ju inte ofta haha

2010-09-18 @ 00:48:15
URL: http://annaaleexandra.blogg.se/
Postat av: Åsa

VEM FAN köper pizza på statoil? Dessutom har manuella öppet längre ;) haha

2010-09-18 @ 17:55:22
Postat av: alex

men jag gör de om jag blir jättesugen på en vardag ;P haha

2010-09-20 @ 14:42:54
URL: http://annaaleexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0