Time all alone when i break, controlling my breath for my own sake

Tänker, funderar, grubblar, undrar, reflekterar och filosoferar...
Måste allt vara så komplicerat :b

Har skjutsat mamma idag till lassa så nu väntar jag på att hon ska ringa och säga att jag ska hämta henne. Jag har köpt ett kort och blommor åt henne som står fint på köksbordet när hon kommer hem. Hoppas hon blir glad :)
Imorgon fyller Linn 20, så då blir det att fara ochg gratta henne och käka smörgåstårta och massa annat mumsigt som hon har bakat (: Det kommer nog vara en jäkla massa människor som ska gratta henne så jag far nog dit på dan när dom flesta är på jobbet.
Vet som inte riktigt vad jag ska hitta på idag förutom att fara till Linn en sväng i alla fall och ta en kaffe.. Kanske man bara chillar hemma. Fast har en disk i diskhon som väntar på att bli diskad... Sen så hade jag ju kunna dammsuga också, men jag får se ;b
Det ska bli roligt och få se vad man får i lön den här månaden, om man kommer klara av alla räkningar och om man får en slant över. Dundret skulle ju i alla fall höra av sig i veckan, hoppas! Grand verkar då inte höra av sig över huvud taget. Jag tycker ju som att man kan ringa eller skriva ett mail liksom och säga "tyvärr så har någon annan fått jobbet".. Menmen.
Nåmen nu ska jag ta och göra något fast vet inte vad än :P
Puss /Alex ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0