Tung dag imorgon..

Idag har jag fått jobba lite extra, från 10 till 15. Sen har jag varit med Linn på stan en snabb sväng, så for vi till henne och fikade lite, sen blev de att fara hem och kolla idol och lite annat roligt.
Imorgon ska jag jobba från 10 till 22, 12 timmars med andra ord.. Det som motiverar mig är ju så klart pengarna ;) Det kommer nog bli en mycket tung dag. Man brukar ju bli less redan efter 4 timmar så haha ;b Jag får ta och ladda upp med Berocca Boost och lite andra uppiggande saker! Hinner nog inte göra så mycket mer än att jobba eftersom  jag kommer vara rätt trött :P
Fredag så ska jag tvätta lite kläder, ska på jobbintrevju och jobba från 18 till 22. På lördag är jag ledig och då ska vi fira Linn med lite käk, alkoholintag, singstar och kanske krogen :D Vi kommer ha jäkla roligt med andra ord!
Söndag blir de nog bara att vara bakis och så jobba från 18 till 22..
Nu ska jag ta och hoppa i säng så jag orkar med morgondagen, men först ska ni få höra på en liten låt som bara är för underbar.
Puss /Alex ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Höhö, alkoholintag lät ju fint :)

2010-09-23 @ 09:44:14
Postat av: alex

hade varit roligt att se vem som kommentera ;P

2010-09-23 @ 22:50:42
URL: http://annaaleexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0