La la la

Är lite trött efter en sen natt med filmtittande och mys. På morgonen ringde Ninni och bad mig komma tidigare på jobbet för att Marianne mådde dåligt och jag velade vekrligen inte kliva upp ;b Sen så har det varit väldigt många kunder på OK idag, med andra ord så har det varit lite stressigt. Kände att huvudvärken var på väg men det gick över när jag fick lite mat i magen :) Men självklart ska det komma in någon surgubbe som är så otrevligt som han bara kan så man känner för att skrika..
Nu sitter jag bara här hemma och tar de lugnt, kollar lite serier på Comedy Central. Funderar på att slå på en film, men samtidigt känns de så tråkigt att kolla en själv.. Filmen är nog lika bra i alla fall ;b
Imorgon kommer både Åsa och Lotta hem :D Hoppas man hinner träffa dom båda innan jag börjar jobbet, eller om någon av dom orkar umgås när jag slutar. På söndag ska jag och Åsa ha filmmys på tu man hand i alla fall ;) Käka chips och andra onyttigheter!
Blev inte att fara till mamma idag heller för att lägga upp lite bilder från Bulgarien, får försöka hinna med det imorgon.. Nu ska jag ta av mig mina så väldigt fina arbetskläder och kolla om det finns nå bättre än Monk att se på :b
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0