Watch out for the traitors

Jag vet inte vad det är med mig.. Är jag på väg i min årliga höstdepp eller skapar jag mer problem för mig själv än vanligt? Jag tvivlar på mig själv och andra, vet nästan inte vad jag ska tro om saker och ting. Det känns som att jag står och trampar på ett och samma ställe hela tiden... Men vad fan ska man göra åt saken? Man kan bara leva en dag i taget, ingen vet vad framtiden har förberett för oss.
Just nu sitter jag bara hemma och njuter av hur fint det börjar bli här och lyssnar lite musik. Köpte en bokhylla, en golvlampa, en tavla, sängkläder, kuddar, blommor, bestick- och slevburkar och annat smått och gott på IKEA igår :) Så har jag bytt soffa, fått hit min matta och fått upp lite prydnadssaker. Nu ser det officiellt ut som ett riktigt hem! (:
Snart måste jag ner i källaren och ta upp mina sängkläder som hänger på tork.. Alltså den där källaren ser ut att vara tagen direkt från en skräckfilm, fel att göra den lite trevligare och ljusare ;P Haha. Så kanske jag i alla fall slipper vara rädd. Hojj, man skulle inte ha börjat kolla skräckfilmer när man var yngre..
Nå men nu ska jag koncentrera mig på musiken jag lyssnar på.
Puss /Alex ♥



En mycket bra låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0