Ett heeeelt kryddmått

Måste säga att jag har haft en trevlig dag på jobbet trots att tiden gick ganska sakta :) Vi snackar verkligen om allt haha. Sen så var de ju lite kul när jag hade kokat kaffe, så sa Erika att det smakade konstigt. Då frågade jag om det var för svagt och så sa jag "jag stoppade ändå ett helt kryddmått extra". Menade ju så klart kaffemått eller vad man nu kallar det ;)
Efter jobbet tog jag och Linn en promenad. Vi surra på som tusan och promenerade lite över en timma. Tycker att vi var mycket duktiga :)
Och för övrigt vill jag tatuera mig NUUU! Håller mig fast vi samma text men nu vet jag exakt vars jag vill placera den. Allt som behövs är ju en tatuerare som har tid och lite pengar så klart ;) Men kanske jag borde vänta tills jag får tillbaka på skatten som förresten inte är en liten slant. Kanske man kollar upp en studio i Göteborg när man ändå ska dit lagomt till när man får dom pengarna..
Nu ska jag ionte göra ett skit, sitta här framför datorn tills reprisen på Big Brother börjar :) Sen soooova så man orkar jobba. Känns så där lagomt kul att man är ledig först på måndag... Menmen, finns inte mycket man kan göra. Jobba måste man ju göra :P
Nå men nattinatti!
/Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0