Fiiint

Idag har jag umgåtts med Linn hela dagen :) Hon har låna tvättstugan hära, så har vi varit på Coop, varit hemma hos henne, sen så har vi bytt gardiner, fört ner massa saker i förrådet, hängt upp tavellister och stoppat lite saker på dom här hemma hos mig. Så nu är det superfint här :) Tack Linn!
Så kul när hon kommer hit, börjar direkt klia i hennes fingrar och så drar hon igång med någon sorts städning ;) Fint att någon vill hjälpa mig med det haha, för ibland ser det ut som värsta ungkarlslyan här. Nu saknar jag bara en helfigursspegel, en annan tvbänk, en större tv, ett badrumsskåp och lite småsaker så kommer de inte kunna bli bättre :)
Imorgon blir det att jobba, ledig ons, jobb tors och sen har man lite påskledigt :D På fredag blir de partyparty och eventuellt Åsas stuga i slutet av helgen över en natt eller nå. Annars har man inga planer. Så man får se vad som händer och fötter ;)
Nu ska jag gå ner i tvättstugan och kolla läget, bädda ut soffan till en skön säng och så bara kolla lite tv tills jag är trött nog för att somna..
Puss /Alex ♥



Den bjuder jag på hahahaha! ;) En bild från när jag, Åsa och Angi var på bio förra veckan. Jag gillar som dom där löständergodisarna :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska fasiken klämma in mig en dag ockdå! =)

2011-04-19 @ 18:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0