Nya dagar

Nu ska jag börja på ny sida, förändra mitt liv till det bättre förhoppningsvis. Har en plan och de kan nog inte bli annat än rätt även om de kommer ta lite tid. Jag vet att jag skriver i gåtor menmen :)
För tillfället har jag lite ångest för skulle ha varit ledig imorgon men har tagit på mig ett extra skift och det är en fm.. Så börjar alltså halv åtta, kommer vara en aning trött med andra ord :P Sen är de bara att stå ut och jobba resten av veckan, ända till måndag.. Har i alla fall bara mellan skift :) Har börja hata em...
Har inget intressant att skriva som vanligt. Men kan säga att jag har gjort en hel del misstag på den senaste tiden, men det har fått mig att inse saker och ting. Så man kan ju se på det som att dom misstagen var bra i slutändan kanske. Ångra inget, lär av misstagen?
Nu ska jag göra mig i ordning för att sova och försöka somna så man orkar jobba hårt imorgon..
Puss /Alex ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0