Påsk

Det har varit en rätt nice påsk måste jag säga :) Badat badtunna, grillat, tillbringat en hel del ute i solen, mm. En rätt oplanerad helg men de kanske är då man har de väldigt skoj. En sak som inte har varit så skoj är ju att jag knappt har hunnit umgås med Emma.. Men vi får ta igen lite tid sen när vi drar till Göteborg :)
Den här veckan kommer bestå mesta dels av jobb.. Känns inte så kul med tanke på att det är valborg till helgen, menmen.
Annars så har jag tagit de rätt lugnt idag. Har varit och fikat med Linn och Emma, bara slöat lite hemma och snurrat på stan med Angelica :) Önskar att jag var ledig lite längre. Men nästa vecka jobbar jag bara två dagar fast då jobbar dom flesta jag umgås med, så där lagomt kul :P
Nu ska jag försöka sova lite så man är utvilad imorgon..
/Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0