Flottkalaset

Igår blev de party i Tjottis, de var ju flottkalaset. Har mycket balndade känslor för igår, hade väldigt kul men vissa saker hade definitivt kunnat vara bättre. Menmen nöjd är jag väl haha :)
Imorgon börjar allvaret, dags att börja arbeta igen. Undra om vi kommer ha fullt upp, säkert många som saknat oss på Dannes och våran goda mat ;) Och nu när semester är över måste jag börja träna på allvar så jag inte får problem med skulderbladet och axeln igen.
Har bara tagit det lugnt idag, sovit någon timme för det blev ju inte så mycket sömn i natt. Och det ska jag fortsätta med. Väntar bara på mitt sällskap :) Kanske man måste köpa nå gott också för mitt sug efter gosaker är enormt ;P
Nå men nu ska jag fortsätta glo lite tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0