Förvirrad

Jag känner mig otroligt glad men ändå osäker, otillräcklig och vissa gånger ledsen. Jag känner mig lycklig men ändå är det så mycket som saknas. Det är så förvirrande att känna allt på samma gång och jag vet inte vad jag ska göra för att de ska kännas bättre, fast samtidigt är det mesta toppen. Jag blir galen!
Jag kanske borde leva i nuet och sluta oroa mig så mycket. Ja från och med nu ska jag försöka göra de, just go with the good feelings :) Jag är ju trots allt en happy person som en viss person brukar kalla mig :)
Nu har man bara en vecka kvar av semester och de känns inte bra.. Farligt att ha semester i fem veckor, man vill som inte börja jobba igen :P Men de känns bra att veta att pengar kommer att börja rulla in igen, för obetald semester är inte så toppen ;b Speciellt inte när man har lämna in bilen för kamremsbyte och vet att de inte kommer bli billigare än ca 6000 kr.. Och för övrigt känner man sig helt handikappad utan bil.
Mycket känslor haha ;)
Har haft en väldigt lugn och skön söndag, sovit till tolv ungefär, myst, kollat film, käkat hemma hos mamma och pappa och sen bara fortsatt ta de lugnt här hemma. Fast nu börjar jag känna mig lite rastlös :P Menmen sånt ät livet.. Nu ska jag försöka hitta något underhållande att kolla på, har ju några filmer på datorn jag inte sett ännu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0