Helgen

Helgen har varit finfin måste jag säga :) Vi for ett härligt gäng till Davves stuga på fredagen, slutade med att man fick en blå fot och en trasig telefon efter något dopp i sjön :P Men kul vare! På lördagen hade Linn och Åsa fixa käk, kom lite sent dock men gott vare :) Igår så gjorde jag inte allt för mycket färgade håret hos Linn osv, mös lite.
Jag har ca 2 veckor kvar av min semester, skönt som tusan men känner arbetsångesten krypa närmre :P Imorgon flyr man bort från stan och bara myser. Kommer hem till helgen för lite roligheter månne :)
Annars sitter jag bara hemma och fixar lite bra musik. Måste göra en cd till bilen innan jag bli galen ;P Men har lite svårt att välja låtar och få ihop nå bra.. Har inte riktigt hunnit leta upp nå bra ny musik på senaste.
Hade inte så mycket mer att skriva, så nu blir de att göra klart cdn :)
Puss /Alex ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0