Hoff..

Den här dagen har verkligen inte varit kul. Har inte tagit mig upp från sägen förrän närmare sex på kvällen. Har ångest att jag inte tog mig till begravningen, men orkade inte fara ensam. Det skulle bli alldelens för tungt...
Känner bara för att dra täcket över huvudet och stanna där..
Men har i alla fall varit till Tjotti en sväng och lämnat Erikas hårddisk och sen for jag till Linn en sväng och fikade :) Just nu sitter jag bara hemma och kollar tv. Man får se vad det blir att hitta på ihelg, men de är tänkt att jag ska umgås med Linn och Lotta imorgon och fara på flottkalaset på lördag, söndag har jag inga planer alls.
På måndag är de dags att börja jobba igen, SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0