Hungrig

Har vaknat för en stund sen och hungrig är jag men har inte hittat orken än att kliva upp och göra något att äta.
Och nu i morse fick jag veta att jag är ledig imorgon också eftersom många på jobbet är sjuka och alla är trötta, känns skönt men jag förlorar ju pengar på de.. Men fick fara ikväll och jobba från åtta till tio om jag vela, så tar väl och gör de :P
Nu är det höst i alla fall :) De är mörkt om kvällarna, björkarna har börja bli så där fina och kylan kryper bara närmre. Mysigt måste jag säga! Och snart är det dags att fira Lotta och Linn som fyller år i september. Alltid roligt med födelsedagar även om man brukar bli lite fattigare just då ;)
Idag hoppas jag verkligen att mobilen jag har beställt ligger i min brevlåda om någon timma. Är sjukt less på att ha en mobil som slår av hela tiden för måste nämligen starta den med hjälp av en laddare.. Jag och mobiltelefoner går inte riktigt ihop, lyckas alltid ta sönder dom på ett eller annat sätt :P
Eftersom att hösten är här tänkte jag summera sommaren;
Den här sommaren har varit så otroligt fin och bra på många sätt. Har lärt känna nya människor som är helt fantastiska :) Fått en så oerhört kul nyhet och jag har haft väldigt kul.
Men samtidigt har jag förlorat människor som betytt mycket för mig...
Sånt är väl livet I guess..
Every rose has it's thorn just like every night has it's dawn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0