Tralala

Igår så legade jag i sängen hela dagen och bara mös :) Förutom när jag for och hämta mat och var på kiosken en sväng. Idag har det varit en rätt tung dag på jobbet, fick lite övertid som inte är ovälkommet i plånboken sen.
Nu är jag ledig i sex dagar! :) Det behövs trots att man haft semester nyss, men de har varit tunga första dagar på jobbet. Speciellt när man haft eftermiddags helg..
Får se vad de blir att göra i dessa sex dagar, mysa massa för hoppniongsvis och lite annat skoj. Har pratat om att fara till Hakkas på lördag, så får se då :) De ska vara någon rockabilly kväll där.
Får se vad de blir att göra ikväll. Kanske fara och grilla eller bara slöa framför tvn här hemma.
Hade väl inte så mycket mer att skriva förutom att jag har väldigt konstiga drömmar nu för tiden, men orkar inte gå in på dom :P Nåväl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0