alla <3 dag

Det har varit så otroligt skönt att få vara lite ledig. Fast när man är de får man ju lite ångest eller vad man ska kalla det när man ska tillbaka till jobbet igen haha :) Har eftermiddag idag, så får se hur det går att jobba ensam ikväll då.. Det är så läskigt att vara själv, rädd att få hjärnsläpp och panik :b
I lördags var det ju Lavinfara på Dundret och jag bjöd hit David från Kiruna och han tog med sig Niklas. Fixade lite fest här i min lilla lägenhet och det blev väldigt lyckat måste jag säga :) Nå kunde det ha varit roligare på krogen, men så fort vi gick upp på dansgolvet så var det definitivt inte tråkigt! :)
Kvällen slutade bra och vi hade så kul på morgonen. Jag kunde inte sluta skratta haha :) Nu får man leva på den helgen ett tag tills man far ut nästa gång.
Idag är de Alla Hjärtans Dag... En skitdag om man inte har någon att dela den med. Jag jobbar ju.. Men ska iaf träffa Angi och Åsa :) Resten av mina underbara vänner får jag ta och träffa här i veckan när man inte jobbar så sent (:
Annars kommer väl dagen bestå av att grubbla på massa... Snart bygger jag upp en kinesisk jävla mur.....
Puss /Alex ♥

 

En fin Alla ♥ dag låt kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0