Dåligt humör..

Hojj vad jag är dålig på att skriva.. Ska försöka bättra mig.
Har varit på så sjukt dåligt humör dom senaste dagarna och jag vet som inte riktigt vad det beror på. Men de går väl över eller något.. kan ha varit på extra dåligt humör idag för att jag har slutat med alla onyttigheter och jag är van att få i mig massor med socker varje dag ;b
Fredan som var har jag varit i Umeå med David och Joel, det var mycket trevligt måste jag säga :) Hann till och med kolla på stan lite, så kom hem med tre nya tröjor. Lördan hade vi myskväll hos Linn och de var också trevligt trots mitt pissiga humör.
Nu blir det jobbjobbjobb, men ledig på torsdag och sett till att jag är ledig på lördag :) På lördag är de ju Olearys premiär så man måste ju bara dit. Hoppas på att David och Joel vill komma hit då, har då bjudit hit dom. Hoppas det blir kul hur som helst!
Nu tror jag att jag ska slå igång första säsongen av How i met your mother som jag haft på datorn hur länge som helst :P Finns ju inte allt för mycket annat att göra.. Kanske man tar och gör sig en macka och lite oboy också.
Puss /Alex ♥



Gillar verkligen den här låten vare sig det är med Nirvana eller Amy lee också. Men Jay gör den jävligt bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0