Leeeedig

Hojj vad de känns som att jag har jobbat nonstop :P Jobbade hela förra veckan förutom på onsdag, har fått en hel del övertid och först efter idag får jag äntligen vara ledig 4 dagar :) Det tycker jag att jag förtjänar. OK behöver mig egentligen ihelg men känner att jag måste vara ledig plus att några trevliga kisunabor kommer på besök (: Sen så äre ju Laaaaaavinfara på Dundret på lördag! Nu vill jag ha en lyckad helg, en liten revansch för helgen i Kiruna när de spåra lite för mig :b Måste bara hittan nå att ha på mig..
Så har jag fått lite extra pengar idag för fick fel lön den här månaden. 800 kr till på kontot satt inte fel kan jag säga eftersom de började bli lite låga siffror där ;b Lär ju vara 00.00 kr efter helgen.. Och då får man hoppas på att de var värt de :) Haha.
Nu ska jag försöka hitta nå bra på tvn och klättra upp i sängen.
Btw vill sälja min soffa (svart/grå, 4-sittsig med flyttbar divan) och min säng (svart loftsäng, 1,40 bred, 2 lång, väldigt hög för jag kan gå under den, förvaringsutrymme under, jag har soffan så den är 2-sittsig under sängen) så de är bara att ni hör av er om ni är intresserade så diskuterar vi pris :) Kan skicka bilder och ge bättre info!
Godnatt på er. Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0