Patetisk?

Läste just igenom lite inlägg här på min blogg och insåg just att jag verkar väldigt depressiv och på gränsen till patetisk.. Men vafan, en blogg är ju typ som en dagbok och man ska väl kunna skriva ner vad man känner :) Och ingen är ju tvingad att läsa den precis haha.
Men jag har väl hamnat i en sån där svacka som är lite svår att ta sig upp ur. Jag borde inte klaga på mitt liv för det finns så många fler som har det mycket värre än vad jag har det. Men det är svårt att trycka undan en känsla och känslan säger ju att allt är så mycket hemskare än vad det egentligen är..
Nu längtar jag till sommaren... Ca -25 ute och de gillar jag verkligen inte. Kanske borde man flytta till ett varmare ställe? Men fel hittar man väl alltid vars man än bor :b
Snart är det jobbet som gäller, em även idag.. Imorgon är man ledig i alla fall :) Sen em och sen mellanskift hela helgen. Men då slutar man ju inte så sent och så finns de chans att få lite övertid så det blir fin lön sen ;)
Nå men nu ska jag ta och äta något.
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0