Behöver hjälp :)

Jag tänkte tatuera in en text runt min handled och nu behöver jag hjälp att välja vilket slut på texten jag ska ha.. Vilket slut tycker ni låter bäst? 1, 2 eller 3?

I'd rather you hate me for everything i am
1. Then have you love me for something that i ain't
2. Than have you love me for something that I can't
3. Than have you love me for something that I'm not

Texten är har jag ju hittat i en av Five Finger Deaht Puch låtar, men man behöver ju inte nödvändigtvis änvända just de slutet. Tror dom har 2an.. Tror nästan det blir 3an, men de låter ändå fel på nå vis :P

Puss /Alex ♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Nr 3 låter bäst tycker jag :D

2011-01-18 @ 11:04:32
URL: http://bellebest.blogg.se/
Postat av: Vicky N



I'd rather you hate me for everything I am, than ever love me for something i'm not. :)

2011-01-19 @ 01:37:45
Postat av: alex

okejokej :) de är bra, då känner jag mig lite säkrare. tack!

2011-01-19 @ 02:51:54
URL: http://annaaleexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror att dom har ettan faktiskt, för den rimmar ju.. Och tycker faktiskt den låter bäst :)

2011-01-23 @ 02:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0