Helg :)

Har blivit lite förkyld och jag jobbar, men de ska inte stoppa mig från att ha en bra helg :) Förhoppningvis behöver jag inte jobba imorgon, hoppas! Så far ju Åsa iväg imorgon, tur att hon inte ska vara borta länge :) Men det återstår fortfarande att se vad som händer och sker.
Och jag fick veta igår att jag kommer få förlängt på OK :) Känns jävligt bra måste jag säga. och det går bra för mig på Dannes, ett så jäkla kul jobb ändå trots stressen och att man under stressen har lust att skrika "laga mat hemma för fan!" ;) Sen så äre ju bra batalt där (: Hihi.
Ne nu måste jag dra på OK. Känns inte så jobbigt för jobbar med Ninni och de är alltid trevligt :)
Puss /Alex ♥

Kommentarer
Postat av: lotts

ja inte is man ju beställa mat om du tänker skrika åt mig ;)

kul du fick förlängt!

2011-01-16 @ 17:22:15
Postat av: alex

haha ne de är klart, de är därför man håller det inom sig ;)

jo och de känns skönt, slipper man oroa sig så mycket :)

2011-01-16 @ 18:12:34
URL: http://annaaleexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0